14 september 2011

Snabba vändningar

Ja, jag klarade inte ens en vecka. Ni kan alltså bortse mitt inlägg om facebook-delete.
Jag önskar att jag skulle klara det, men, inse fakta- jag använder faceboom till sååå mycket.
Får helt enkelt chilla bara... och kanske i framtiden rensa vänlistan?

Det händer mycket här, fast ändå inget. Min käre sambo vill att vi ska köpa ett hus långt, långt bort. Men det är otroligt charmigt. jag hänger bara med känner jag. Kanske köper vi det, kanske inte.
Det är väldigt stort. 200 kvm. Jag ser min framtida, enorma syateljé.

Jag och Hedvig har varit hemma sedan i söndags. Vi är uttråkade. Vi har en massa saker som egentligen måste göras. Jag känner mig dock inte stressad. Jag vill inte plugga längre. Jag vill jobba och vara ledig på fritiden. Så jag bara kan syssla med roliga saker.

Nu ska jag och Elsa snart på gympan. Ska städa här innan tänkte jag. Ha en fin höstdag allihop!

0 kommentarer: