26 september 2011

Tar igen mig

Jag har mycket att göra. Men det hindrade mig inte från att sova i över tre timmar nu på förmiddagen. Och nu har jag liksom svårt att komma igång. Om en timme hämtar vi barnen och sen är det fullt ös igen.
Samuel ska på hockey ikväll och vi ska ha myskväll, jag och brudarna.
Jag längtar efter att inte ha ont i kroppen. Värken har eskalerat sen vi flyttade in i samma rum allihop. Mina brudar tycker om att sova ovanpå mig. Det är mysigt, men ack så jobbigt.
Beslut alltså. Det kanske var ett dåligt beslut? Men nu har ju barnen ett eget lekrum som jag möblerade fint igår.
Hur tar ni beslut? Jag är snabb, otroligt snabb. På gott och ont. Den delen av mig själv skulle jag vilja reda ut hos en psykolog..

Min fina tjej förra veckan, i den bästa lekplatsen i Leksand. 

0 kommentarer: