01 september 2011

Ett stort loppisbegär

Varje morgon när jag vaknar så vill jag ut att fynda. Är jag besatt? Jag undrar ibland.
Men det är så roligt. Igår hittade jag kläder på en fin loppis i Siljansnäs. Det är inte speciellt ofta jag hittar vardagskläder; jeans, tröja mm. Men igår hittade jag ett par jeans som jag har på mig just nu. Jag köpte även en fin kjol med pressveck, en skinnkjol (hör och häpna!), en tröja till mamma och en jacka till min bror. Allt under 200 kr. Det är helt galet! Tänk om banken kunde räkna in detta i sin bostadskalkyl ;)

Just nu sitter jag och funderar på vart vi ska åka härnäst. Erikshjälpen, emmaus och Pärlan står högt på listan.
Saker vi behöver är:
En liten stringhylla (eller annan hylla) till barnens lekrum.
Snygga ramar.
En stor matta (gärna trasmatta) till barnens rum.




0 kommentarer: