23 september 2011

Snoriga näsor - det är höst

Här hemma är vi ganska slöa och trötta. Eller. Jag ljög. Jag och Samuel är trötta och barnen är helt galet pigga. Det rinner snor ur Elsas näsa, men det hindrar inte henne på något sätt!
Jag är hemma från jobbet idag efter att jag knappt orkade cykla till körlektionen. Jag blev trött. Och fick ont i bröstet. Det är alltså höst.

Tidigare var vi till ta-till-vara. Vi funderade på att köpa lite nya möbler och byta ut de gamla som vi köpte för några månader sen. Så funkar det hos oss. Jag såg ett helt nytt, fint barnrum i tanken. Men, vi hade helt enkelt inte ork idag, så våra planer fick stanna på ta-till-vara.

Jag har tillbringat de senaste dagarna med att göra klart rester till skolan, göra en plan över hur jag ska plugga teori och körning samt lärt mig att löneadministrera på dagis. Allt har gått bra.
Men jag är ständigt stressad över att jag glömt något. För så känns det jämt.

Jaja, det är verkligen helt underbart väder. Jag måste... göra något kreativt. Jag återkommer.

0 kommentarer: